Sonim Technologies, leverancier van ’s werelds meest robuuste, waterdichte mobiele telefoons, speciaal ontworpen voor mensen die werkzaam zijn in gevaarlijke, en veeleisende omgevingen brengt als onderdeel van een wereldwijde overeenkomst de aftersales voor de Benelux vanaf 1 juni 2013 onder bij SBE in Bornem (België). SBE is sinds 1987 actief als after-sales service solution specialist binnen o.a. de telecommunicatie met meer dan 15 locaties wereldwijd.

Nederlandse klanten kunnen de reparaties aanbieden bij Mikropakket in De Bilt. Mikropakket verzorgt de afhandeling naar SBE in Bornem en de retour zending na reparatie. Sonim producten krijgen vanuit de fabrikant drie jaar garantie. De wettelijke 2 jaar garantie kan 2getConneted voor u verzorgen. Het derde jaar kunt u zelf met Sonimtech afhandelen.

Meld u toestel per e-mail aan via: supportbenelux@sonimtech.com

Verzendadres:
SONIM – SBE
p/a Mikropakket Nederland B.V.
Tav Sonim Universiteitsweg 3-5
3732 HX De Bilt
Nederland

Voor België en Luxemburg kunt u uw toestel eventueel direct aanbieden bij SBE België;

SONIM – SBE
Rijksweg 19
2880 – Bornem
België

SBE is bereikbaar via:
Tel : +32 (0) 37403540
Email: info@sbe-belgium.com

Voor telefonische +31 8000224233 ondersteuning wordt per 1 juni 2013 de openingsuren uitgebreid naar 24 uur per dag, maandag tot en met vrijdag. Deze ondersteuning is op dit moment beschikbaar in het Engels, Duits en Spaans.